Suplementacija- Uvod

                                                     Uvod u blog 
                                

                                                Suplementacija


 Pozdrav ekipa :) 
Moje ime i prezime je Vladana Smiljanić. Rođena sam u Somboru, u Srbiji, 24. decembra 2002. godine. Četvrta sam godina gimnazije u Apatinu.
Šta ćete saznati u ovom blogu? Saznaćete: 1) Uopšteno o suplementaciji, šta je u stvari suplementacija 2) O suplementima 3) I ono što muči mnoge, da li je korišćenje suplemenata dobro za zdravlje 4)Pravilna upotreba suplemenata 
Do znanja i iskustva koje ću Vam plasirati sam došla učenjem, praćenjem statistika, nekih poznatih stručnjaka. Pratite tekst u nastavku i saznaćete mnoge stvari o suplementaciji. Zavirićemo u odgovore na mnoga pitanja. I pored toga što će Vam iz ovog teksta i sadržaja bloga biti jasno koja će tema biti u fokusu, moram da napomenem da sam blog upravo i postavila kako bih svojim tekstovima izražavala stavove i polemisala sa Vama o temi.  

Коментари

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

“Ubitačni” koktel– Protein/dekstroza/kreatin

Oporavak Mišića /Mišićni rast

Kreatin